Nuffnang

Sunday, 9 October 2011

Assigment dah banyakkkkkkk ^_^



Assalamualaikum...

Dah tengok gambar yang kat ats tu? hehe...
Saja jek nak mula dengan gambar, the nanti baru lah membebel-bebel kat dalam blog nie...

Nie lah tempat study kita, ce tengok ce tengok :
^^ da lappy yang tengah ON...  
^^ jam POOH yang comel gitu
^^ tak lupa juga, KAD MATRIX kita yang kita suka pakai.... hihi 
^^ yang kat tingkat atas tu, ada susunan buku ACC, ISL, ENG... 
^^ kalendar 2011, tahun nie... dah separuh daaaaa, sekarang daaa bulan 10, bulan 11 FINAL EXAMMMM

............. n...........

Sejak akhir2 nie, banyak pulaaaaa assigment yang datang bergolek2 macam boling kena lontar kat landasan nye nye nye nye ....

NOW !!!

BUS1013 - report business
ENG1013 - POWER POINT & report english

walaupun hanya 2 subjek, tapiiiiiiiii contents nye nye nye nye banyakkkkkkkkkkkkkk gilerrrrrrrrrr....

tapi, jangan lupa TEST nye nye... 

Kemain banyakkkk nye nye...
Bye..

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)