Nuffnang

Pages

Friday 9 December 2011

Dalam diam ...




~~ sambil lagu Patah Seribu berkemundang di telinga untuk mendapatkan feel ^^ * entah berapa kali lagu nie ulang2 :), sampai daa bolee hafal kot *


Dalam diam aku suka dia..

Dalam diam aku sayang dia..

Dalam diam aku C I N T A dia..

Dalam diam aku tengok wall facebook dia hari2..

Dalam diam aku tengok gambar dia..

Dalam diam aku  doa pada Allah SWT ‘ good luck final exam awak kat sana, saya doakan kejayaan untuk awak  ^^ ’ ..

Dalam diam kadang2 aku menangis untuk dia :’( ..

Dalam diam aku jeolus tengok dia dengan girl tu..

Dalam diam gelak sorang2 masa moment aku dengan dia kat class ^^ # tak bolee lupakan laa ^^ #

Dalam diam aku doa ‘ Ya Allah, kalau dia bukan jodoh aku KAU berikanlaa aku lelaki yang bolee bimbing aku ke jalam Mu ’

Dalam diam ‘ kenapa aku bolee suka, cinta, sayang kat dia ? ’

Dalam diam aku perhatikan dia ^^

Dalam diam aku doa ‘ mudah-mudahan dia jodoh aku :) ’


Dalam diam aku cuba untuk lupakan dia :(

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)