Nuffnang

Pages

Sunday 1 April 2012

FOREVER ALONE :'D




Secara jujur, aku mula menaruh harapan kat kau yang bernama LELAKI sejak kau datang sekolah aku lagi. Sejak dari tu, aku dah mula nak berkawan dengan kau, tapi kau macam tak layan sebab I know who I am :’( . Kadang2 tu aku buat2 nak buat topic supaya aku dapat cakap dengan kau dan Ya Allah, bersyukur nya aku bila kau dah cakap dengan aku C:

Bila step 1 dah mula berjalan aku pun cuba lah untuk bercakap dengan kau. Kau pon boleh lah mula nak bercakap tapi atas dasar kawan, aku pun mua nak bercakap dengan kau dan kau memnberi respon. Macam mana aku boleh suka kau ? Sebab aku dah nampak ciri2 kepimpinan dalam diri kau dan aku yakin yang kau boleh bimbing aku ke arah kebaikan.
Maybe ada hikmah kau ditakdirkan pindah ke sekolah aku dan masuk ke kelas aku dan kau selalu duduk belakang aku. Aku tau aku siapa dan aku sedar itu dah lama. Kawan2 aku support aku dengan kau ! aku agak terperanjat juga lah sebab mereka sedar betapa aku cuba untuk mengenali kau dengan lebih dalam. Tapi aku tau itu, aku siapa !
Jawatan kau yang sangat tinggi dalam sekolah dan kau ada pakej yang seorang perempuan inginkan menjadi kan aku tak berani nak menaruh harapan kat kau ! Again, aku tau siapa aku. Again ! aku tak boleh lupa masa aku dan kau kat library. Kau suka buat aku takut kan? Aku memang takut masa tu, bukan nye buat2 takut. Aku tak lupa masa kau takut2 kan aku dan kau buat aku nangis masa tu. Ingat ?
Tapi itu dulu, sekarang dah lain. Kau pun maybe dah menjadi hak orang lain kat sana. Aku disini, kau disana. Sangat jauh kita even satu daerah je :D. Aku tak pernah jumpa kau bila aku outing even satu daerah, mana lagi kau nak pergi kan? Mesti lah tempat yang aku pergi dan kau pon pergi dan maybe kita jumpa. Tapi, kita tak da jodoh untuk berjumpa. Kau Universiti, aku kolej :)
Kau dah lain tau masa aku tengok pic kau yang latest, tapi aku tau kau masih seperti dulu. Kau dah kurus skit ea? Aku tau ! I’m a great stalker tau :D Hahaha. Ok, tak lawak. 
Aku tau kau dah makin matang di sana, dan tak seperti budak2. kan ? Kau bukan yang seperti aku sangka dulu dan kau telah membuat aku cair dengan kau ! Kau single ? Tak kan aku nak tanya kau pulok kan ? sangat takkkkkkkkkkk malu aku nie :D Tapi kalau dua2 pihak tak jalan, mana nak tau kan ? tak apa, as women aku diam. Kau mula kan ye ? Insyaallah, aku terima :’D 
Kau dah habis SEM 2 kan ? I know it. Hew Hew Hew Hew. Tahniah dah habis SEM 2 :) I baru nak final exam. Tak apa. Kau ambil diploma yang sesuai dengan kau. Tahniah. Good Luck ^^ 
Aku tau kau tengah holiday sekarang dan sangat heaven lah kan dapat duduk rumah. 

HAPPY HOLIDAY C:


From she to he .... 

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)