Nuffnang

Saturday, 12 May 2012

Awak !




Awak datang masa sya sedang memerlukan dia, 
Awak datang dengan happy lalu menghiburkan hati saya,
Awak buatkan saya lupa yang saya ada problems sebenarnya,
Awak buatkan saya yang macam kita dah lama kenal,
Awak kena sabar nak kawan dengan saya,
Awak buat saya lupa segala2 nye,
Awak akan buat saya happy,
Awak ada buat saya nangis juga, sebab saya akn tanya kenapa awak tak datang dari dulu ?




Alhamdullilah, awak dah ingatkan saya yang kalau kita gagal sekali, tak bermakna kita akn gagal selama2 nye. Awak anggap lah saya seorang kekasih awak yang sentiasa sokong awak dari belakang. Kan ? 


p/s : itu dulu, awak dah lupa yang awak pernah cakap macam tu kat saya :'( saya kecewa sekarang nie :'( 


SOBSOBSOBSBOBSOBSOBSOBSOBSOBSOBSOB :'(

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)