Nuffnang

Pages

Tuesday 1 May 2012

BLOGLIST : BULAN MEI



Tuan empunya blog datang sini, nak link dia ? 

* terima kasih datang sini ^^

Tiba2, ada sesuatu yang menarik untuk Nana join juga. nak tau ? SINI



Mengapa blog saya perlu diletakkan di  bloglist Syafiq bulan Mei ?

Sebabbbbbbbbbbbb nye;

# Syafiq boleh baca entry saya dengan cepat. 
# Syafiq boleh promotkan blog saya dengan blogger lain.
# Followers saya dan Syafiq bertambah ^^ Kan ?
# Blogger lain boleh tegur blog saya. Kan saya budak baru belajar C:
# Terima kasih sangattttttttttttttt kalau Syafiq letak blog saya dalam bloglist Mei 


Kbai ^^





3 comments:

  1. Assalamualaikum. terima kasih join Bloglist untuk bulan Mei ! :D

    ReplyDelete
  2. Hai saya join segmen yang sama. Selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  3. @Muhamad Syafiq :

    Waalaikummusalam, sama-sama :)


    @Ardini Izzati :

    Hai. selamat berkenalan :)

    ReplyDelete

feel free to comment :)