Nuffnang

Pages

Sunday 23 September 2012

Dari hati dia untuk hati kamu ...

Assalamualaikum ...


Kamu,

bila berbicara tolong jujur,
bila menyebut tolong lah jelas,
supaya tidak akan ada salah faham antara kita berdua,
bukan untuk mengedik atau bajet yang kau tu ada market, tapi as I said before untuk mengelakkan salah faham antara aku dan kau yang boleh menyebabkan hati dan perasaan akan terluka.

Jujur nye aku tak percaya kata kata kau terhadap aku,
dengan sebab kata kata dari orang yang terlebih dahulu mengenali kamu dari aku
aku jadi termakan dengan kata kata kau yang sangat manis
memang aku dah makan kata kata manis dari kau
MAAF !

Bila kau bercakap, perlu aku percaya even itu dari hati kau yang paling ikhlas?
Aku memang percaya tapi aku akan positifkan diri yang kau memang suka cakap macam tu pada orang lain juga,
maka dengan langkah berjaga jaga, aku akan sentiasa ingat akan apa yang pernah berlaku antara kita

Aku tiada kekuatan untuk menanyakan kau semua soalan yang aku perlu tanya, hanya sekadar kau JUJUR dengan aku dan insyaAllah aku akan setia jika memang ada jodoh antara kita.

Dan kau sedang mencuri hati seorang perempuan yang memerlukan kasih sayang dari kau sememangnya. Dan sekarang dia percaya yang kamu dia punya.






p/s : iloveyouevenyouhurtme :')

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)