Nuffnang

Pages

Friday 24 January 2014

Muncul kembali

Assalamualaikum ..


Setelah sekian lama menyepi, akhirnya aku kembali. Pelbagai alasan yang aku boleh bagi kenapa aku masih lembab nak update entry, i dont know why tapi aku cuba untuk update. Setelah sekian lama aku mengumpul idea nak update, alhamdullilah Allah beri keizinan untuk kita bersua kembali.


2014. 
Satu. Sekarang aku dah praktikal. Semester last. 

Dua. Aku dah belajar untuk move on dan terima hakikat yang sebenar.

Tiga. Aku nak fokus pada kerja dan kehidupan. Pada aku, hargai apa yang ada depan mata, dari sibuk kejar yang entah pasti dapat atau tidak.

Empat. Aku nak sambung degree. InsyaAllah ada rezeki tidak kemana. Kan :)

Lima, InsyaAllah berubah untuk menjadi seorang yang lebih diredhai dan seorang anak perempuan yang berguna untuk keluarga.

Enam. nak kawen dengan aku tak. LOL! tak payah layan. Kbai

Tujuh. Love after married is much more barakah, InsyaAllah :)

Lapan. InsyaAllah hampir mendapat diploma Pengurusan Perniagaan

Sembilan. Aku rasa macam nak buka business lah, tapi apa ye

Sepuluh. Daaa >.< 






p/s: aku nak update report. sekian 

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)