Nuffnang

Wednesday, 24 August 2011

mood balik rumah sebenarnya ni !!!

Assalamualaikum guys...

How are you?
Are you fasting today?
Let's we start our lesson today with al-fatihah...

----------------------------------------------------


Amin...



Hari ni 24 Ogos lagi 2 hari nak balik rumah, SEGAMAT !!
Walau pun belajar, tapi hati ni kat rumah sebenarnya, Nu Fa tau bukan Nu Fa jer kan? 
Member2 Nu Fa pon rasanya hati mereka di kampung halaman yang tercinta.. Btol x Hani, Dieda, Qiqien, Tok Wan, Ilya ? 
Tok Wan dah sampai rumah dia dah tu..

** RELAX sudah lah wei !! Nanti korang balik rumah juga ~~~

tiba2, pihak kolej buka lagu raya, tu... wah, kami terperanjat giler kat hostel ~~ tak pernah2 buka lagu raya ... ~~

Ok, sambung balik ye ...

Hari ni kelas Nu Fa buat jamuan berbuka makan kat kafe lauk KFC.. Kami makan together2...  
Dek Qiqien pulak makan luar dengan kak hana.. 
Roomate pulak makan kat hotel...

~~~ PROFIT lah wei ~~~

p/s : nak balik rumah dengan secepat mungkin nie !!!!






No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)