Nuffnang

Pages

Tuesday 13 December 2011

PART 1 ( Saya rindu moment bersama Dia ^^ )



# Story between U and I #

Belek2 hp n melihat gambar kita bersama, especially masa kita kat Dataran Pahlawan ( DP ), awak ingat tak? Masa tu kita tak ada apa2 prob kan? Masa tu pon hampir2 nak tergelincir n saya sempat selamatkan nye dari tergelincir habis n terus rosak, alhamdullilah selamat ..



Bersyukur sangat dapat kawan seperti awak ^^ Even kita baru kenal pon, entah macam mane kita macam ada chemistry kan? Hmm, entah laa :(  

Kalau dulu awak balik kolej, mesti awak mesej ‘ yunk, datang bilik sini meh ’ n terus g bilik awak ^^.. awak ingat kat saya kan? Bawa bekal sikit untuk saya, thanks :) Even tiap2 awak balik rumah pon awak tetap bagi saya sikit ole2 dari rumah ^^ tapiiiii itu dulu time kita rapat gilerr kan? Sekarang? Ooooo, lain sangat.. bila datang bilik awak, saya dah tak biasa laa :( n saya tak tahu kenapa laaa :(

Kalau dulu awak nak balik rumah, mesti ajak saya juga kan? Tapi selalu saya tolak sebab my dad nak jemput dari rumah.. tapi, lepas tu awak inform kat saya yang ex awak nak jemput.. okeyyy, x pa laaa cam tu n saya just say careful, yunk ^^ tapiiiii itu dulu.. Sekarang? Hmm, tidak begitu lagi laa awak :( awak dah tak text n reply n even kalau saya text tak reply pon :( alih2 daa sampai rumah..

Kalau dulu nak beli makanan kat kafe awak mesti text saya kan? Time tu saya memey suka laa sebab perut pon daa lapar nak beli makanan kat kafe, even nak pegi Koop pon nak kena teman juga tau !! Haishhh, manje betul awak nie ^^ .. tapiii itu dulu laa.. Sekarang? Alih2 saya dah nampak awak kat kafe :( n my reaction, okeeeyyyy i accept :(

Kalau dulu nak outing mesti pelawa saya dulu ^^ masa tu sikit2 text bila nak outing, bila nak outing, Aishhh!! Tak sabar laa minah nie :) * ehh, tu bukan saya ke? Hikhik * Sekarang? Dah tak pelawa daa alih2 da sampai DP, MP :(

Kalau dulu awak ada prob, mesti nak share ngan saya.. i’m the first know her story ^^ awak nak cerita ngn saya sampai saya tidur blik awak * bila sabtu ahad jer laa * Sekarang? Tidak lagi begitu n saya laa orang terakhir yang awak bagi tau..



p/s : awak, maaf :(


# continue ~~ #

2 comments:

feel free to comment :)