Nuffnang

Pages

Thursday 15 December 2011

PART 2 ( Saya rindu moment bersama Dia ^^ )




Continue from Part 1 ~~~

Macam dah lama kenal jek korang nie, roomate ea? Ehh, bukan roomate? Duk mane? Ooo , sama kawasan rupanya, patutlah kamcing  : tersengih2 tersipu malu, looking for each other :

Kenal dia tak laa hebat seperti perkenalan antara si teruna dan si gadis, kenal dia hanya di surau ketika solat berjemaah ketika orientasi SEM 1 .. time tu , Ya Allah, aku bersyukur KAU telah mengurniakan aku kawan yang baik seperti dia, alhamdullilah ^^

Setelah lama mengenalinya, satu persatu mengenalinya dengan lebih dalam :

Seorang yang sangat manja.. * anak bongsu laa katakan ;)*

Seorang yang cantik..

Seorang yang suka akn Mathematics..

Cepat pick up subjek ACC..

Kalau dia loading, mak aiii lama nye ^^

Lemah lembut..

Anak bongsu dari 3 abang, seorang kakak..

Jadi tutor subjek ACC saya ^^


~~ ada beberapa yang tidak perlu dinyatakan di sini ~~~


Pengenalan di surau telah menimbulkan bibit2 persahabatan antara kami berdua n sekarang terjalin laa ia..


Kalau dulu, dia selalu pergi bilik iron n teman saya iron baju sambil dia dok makan kat bilik iron tu.. Petang2 lepak kat bilik iron, makan maggi, makan biskut, makan jajan, minum air milo. Ingat tak? Sekarang? Tidak 
lagi coz petang2 awak daa tak ada masa untuk semua tu :(

Kalau dulu, petang2 rajin datang jenguk2 bilik saya ^^  Sekarang?  Nak g bilik saya pon tme roomate awak x ada  :(


p/s : awak, maaf :(

# continue ~~ #

2 comments:

  1. salam . . fana :)
    ta mo cedey2 ok ?
    heeee . . kaka yus ade ;)

    ReplyDelete
  2. w'salam kak yus :)

    okeyy, kak yus, i know u always besides me <3
    thnx kak yus

    ReplyDelete

feel free to comment :)