Nuffnang

Pages

Tuesday 17 January 2012

Why ? ;'(



Sobsobsobsob Sobsobsobsob Sobsobsobsob ...
:'(

Kenapa setiap kali kalau tengok pic mereka berdua, aku rasa macam aku jeolus ?
Aku dengan dia bukan nya ada apa2 , ye dak ?
Maybe dia tak kenal aku, then aku kenal dia masa suatu ketika dulu ... 

Sumpah !!
Aku jeolus ngan korang :'(
Tapiii, apa hak aku kan ? nak jeolus jeolus ?
Hmmm, ok :'(

Memang untung laa, kau dapat boyfrend macam dia :')
Dia tak macam lelaki yang lain ..
Dia totally different from other boys..

tapi, kalau daa jodoh tak kan kemana kan ?
Kalau ada jodoh, kita jumpa lagi :'(

Rasa nak nangis sepuas2 nye, sebab awak bukan milik saya :'(


# Aku doakan kamu berdua HAPPY, Amin :'D#


p/s : don't tell anybody :'( Just keep as your secret :'D

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)