Nuffnang

Pages

Saturday 3 March 2012

FUTSAL vs BOLA TAMPAR :')



Holaa ! Lama dah tak update blog kan ? Nak update jer mesti tertangguh dengan asiigment nye dengan group discuss dan yang palingggggg penting LINE INTERNET sangat SLOW :(


Dan sekarang Nana berada di hadapan VAIO dan menaip entry yang sangat2 Nana nak update .


Semalam Jumaat dan sempena FESKO (Festival Sukan Kolej), Nana masuk lah game futsal. * Weyy ! First time kot main futsal * Rumah SILVER bersaing sengit dengan rumah MERAH ! 


Situasi FUTSAL :


Ehh, sape nak jadi keeper nie ?
Eh ? Entah * dalam hati, jangan lah aku woi ! *
Ana, boleh jadi keeper ?
Haaaaaaaaaaaa ??
Hmm, eh Ana tak tau lah kak , pleaseeeee kak ana tak tau jadi keeper . Eh ! SHAHIDA boleh tolong aku tak ? 
Kau jadi keeper boleh ? 
Pleaseeeee :(
Ok, finally aku yang jadi keeper ...


judge :
Eh ! keeper bola dalam lah !
*ala bang oi ! saya tak tau main laaaaaa :( * tahan jer bola tu , jangan bagi masuk gol ! Senang kan ? 
* berebut bola, keluar line . Keeper ! Bola luar laaa * sambil menepuk dahi, hahaha * SORRY lah bang oi ! Saya tak tau mainnnnnn :')


Lepas tu, memang kena aim jer lah denangan abang tuuuuuu :')


# selesai futsal ! #



Situasi BOLA TAMPAR :


Eh ! kata main futsal jer . Tapi, situasi lain pulak kan ?
Eh, tiba2 abang Hafiz, our president SILVER ! Bagi semangatttttt :
" Tak kan SILVER kalah tanpa bertanding ? Kita mesti lawan ! "
Tapi , kita orang tak reti main :)
"Alaaaaa, main tampar2 jer :) Kan senang ? "


Shahida dan Hani, bagi semangat kat Nana n enjoy main sebab tunggu jer bola datang dan TAMPARRRRRRRRRRR bola tu, Hahahaha


# balik college, PENAT gilerrrrr kot :') #


p/s : terima kasih sebab bagi saya semangat :) SAya sayang awak :)





No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)