Nuffnang

Pages

Wednesday 14 March 2012

What Makes Your Hensem :)


Aku tak tau apa yang special pasal kau, tapi kau dah berjaya buat aku suka kau !
Hmm. faham ? 

Entah, aku tak yakin sangat pon sebab :'(

Tapi ada senior cakap dengan aku :
' Kalau ana nak dia, doa dengan Allah kalau dia jodoh Ana, berilah petunjuk supaya dia dapat terima ana seada nye dan ana dapat terima dia seada nye '

Dan kepada dia :
Nak kata ana kenal awak sangat, tak lah sangat. tapi entah bila awak lalu sebelah jek mula lah dup dap dup dap dup dap dan terus menggelatar badan :'). Entah, awak pon maybe belum kenal lagi dengan ana :) It's ok, maybe take time kot. Bila ana tau awak dah single, bersyukur lah sangat2. Bukan nak sangat relationship awak dengan ex tu hancur, tapi maybe tak ada jodoh kan ? Tak apa :') awak akan kenal ana secara perlahan2 :') 

I Hope That you be MINE :') <3

Dan kepada mereka, mereka, mereka :
Sorry to say lah ye, korang tau kan ana dah tak tau diam bila nampak dia kan ? Bukan apa, korang semua maybe bosan, boring, and rasa yang ana nie mengedik sanagt kan ? Bukan nye apa, just nak happy kan hati sebab bukan selalu dapat jumpa dia kan ? Faham kan perasaan ana ? TERIMA KASIH PADA YANG SUPPORT ANA DENGAN DIA <3

* thanks kak :) Insyallah, kalau dia jodoh ana, ana terima . tapi kalau tak, ana terima juga * 

p/s : kali nie aku maybe tak main2, sebab dah tiba masa aku serius ! Eh, bukan hari2 aku serius ke ? Hahahaha 


No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)