Nuffnang

Sunday, 27 May 2012

SEGMEN 2 : 6 PERKARA TENTANG SAYA






6 PERKARA TENTANG SAYA :

1) love music. boleh release tension. depends music apa, ikut mood. 

2) ketawa. HAHA. hobby juga tu. bila ada suka ada lah duka nye kan? menangis pun hobby juga. HMM. :')

3) tidak kepada filem SERAM. Kalau tengok pun, jangan la marah kalau anda mendengar jeritan yang sangat kuat. HAHA. 

4) sombong. kalau tak kenal saya, memang orang kata sombong. Hmmm. memang dari dulu macam nie. tak boleh dibendungkan. HAHA. tapi kalau dah kenal, Hmmm, jangan tak sangaka saya macam mana. HAHA :D

5) kalau saya dah sayang, saya sayang betul betul. kalau saya dah suka, saya suka betul betul. kalau saya dah rindu, saya rindu betul betul. HAHA, macam tak da kaitan jek nie. :))

6) tak suka drive kereta manual, kecuali sangat sangat sangat terpaksa. :') HAHA. auto sentiasa di hati. Hehehe :DD

KBAI :)







10 comments:

  1. thanks sudi join..hehe..nice sharing..hehe..oklah pandai pandu kereta n ade lesen..kina ny sentuh kereta un takut hehe..:)
    btw follow sini:)

    ReplyDelete
  2. Ohh penakut rupanya ye. HAha. Paling suka part yang kalau sayangg, sayang betul2. Tak baik main2kan org kan. Thumbs Up! LOL! :D

    ReplyDelete
  3. @kinara : HAHA, sama sama. dulu2 pun takut juga nak drive, nanti lama2 ok lah tu :DD

    @ardiniizzati : HAHA, serius ta :) HAHA.. betul kan?

    ReplyDelete
  4. Datang dari segmen yang sama

    http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  5. @khairul azmi : terima kasih, done follow u back :)

    ReplyDelete
  6. dtg dari segmen yang sama. give me 3. same kite. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  7. dari segmen sama :)
    no 1 tu kita sama lah :)

    ReplyDelete
  8. salam ukhwah..dari segmen yang sama insyaAllah..

    http://setanggi-permata.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

    katakan no pada filem seram..hehe me too. saya follow awak..

    ReplyDelete
  9. Singgah sini dr segmen yg sme :)

    http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  10. orang tgk saya mula mula pon sombong
    hehe

    sorry late blogwalk
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html
    saya follow sini ok

    ReplyDelete

feel free to comment :)