Nuffnang

Pages

Saturday 16 June 2012

Back to normal

Assalamualaikum..


Pengalaman tak akan datang kalau kita tak cari. Kadang2 pengalaman tu datang sendiri. Eh? Tak kesah laa yang mana >.< Pengalaaman manis pengalaman pahit. Pengalaaman manis tu kalau boleh nak buat video kan? Nanti senang nak imbau balik kenangan tu, selalunya pengalaman manis berlalu macam tu tanpa kita sedar. Pengalaman pahit kalau boleh tak nak terjadi walau sekali. tapi dah hakikat ada pengalaman manis dan pahit. 

Hargai atas apa yang berlaku dan yang penting redha dengan segala perkara yang terjadi dalam kehidupan kita. kita pun tak nak perkara tu terjadi kan, maka redha. 

Pengalaman masa study jangan laa lupa. Kenangan manis study sayang kalau berlalu macam tu. Masa study kita kenal kawan sejati, kita tau apa yang berlaku kat sekitar kita, kita tau hidup susah masa belajar, kita kenal suka, kenal sayang, kita tau perangai manusia sekeliling, kita boleh karok sama2, kita boleh shopping banyak2, kita kenal dunia yang sebenar, kita kenal kehidupan yang sebenar, kita kenal macam2 yang mematangkan diri kita sebenarnya. Pengalaman study memey banyak, suka duka belajar sama2.. pastu nanti time cuti sem dah dapat text, alolo, rindu kau laaa. HAHAHA

Back to normal ! busy with books and not think about that makes you cry. Lupakan dan kebenaran akan terjawab. Jangan dicari, biar dia datang :')



4 comments:

  1. ye.. sama la kite.. back to normal sekarang.. study3

    ReplyDelete
  2. @Nurmaisarah Azmi : sama? really? HAHA, sama sama lah kita back to normal :D

    ReplyDelete
  3. kenangan matrik memang takkan lupe.. oready folo kamu..:)

    ReplyDelete
  4. @mariatul mohamadiah : kan, pngalaman :) btw, thanks follow, done follow u back :)

    ReplyDelete

feel free to comment :)