Nuffnang

Pages

Tuesday 3 July 2012

Itu sudah cukup ...

Assalamualaikum ...

Ini hari kami mahu menghupdate entry yang habis jiwang gile, haha..
Don't judge me without you know me :')


Ia nye bermula disini :
Pengenalan dengan kau membuat kan aku tahu apa erti kehidupan yang sebenar. Act, kau telah buka mata aku luas luas luas luas luas tentang kehidupan. Kau ajar aku yang selama nie aku tak nampak apa itu kehidupan yang sebenar benarnye. Ye, kau fikir jauh dan sangat jauh sampai aku tak fikir macam tu dan aku malu sebab aku tak fikir jauh macam kau. 

Act, aku malu.. malu dengan diri aku sendiri.. selama nie aku pentingkan diri sendiri dan tak fikir pasal perasaan orang lain. Dan kau telah menyedarkan kat aku yang selama nie aku KHAYAL dengan dunia dan aku lemah bila berhadapan situasi nie. Aku tau kau matang dalam hal macam nie dan kau satu satu nye yang berani tegur aku yang selama nie aku tak dapat happy kan family aku. And now ! aku sedar yang aku WAJIB happy kan family aku dengan kejayaan. Kau suruh aku belajar sampai dapat kejayaan. Aku pelik kenapa macam ada something yang membuatkan aku sangat bersemangat untuk buktikan kat kau yang aku nak kejayaan tu ! 
:')
Rasa kerdil sangat diri nie bila kau sedarkan kat aku yang aku memang kena belajar ! Dengan pointer yang sikit sangat, memang lepas tu aku bersemangat sangat. Aku tak tau mana datang semangat tu dan aku harap semangat tu senantiasa ada dalam diri aku yang sememangnye perlukan semangat dari kau :') 

Kau jangan terlalu merendah diri dengan kekurangan yang kau ada. Kita semua tidak sempurna. Terima kekurangan tu dengan redha dan ikhlas. Aku tau, insyaAllah kau akan dapat kejayaan yang kau selama nie impikan dalam hidup. Semua orang berhak menempa kejayaan. Mungkin usaha tak banyak dan kau kena sentiasa usaha ! Sama juga macam aku, usaha aku mungkin sikit sebab tu aku dapat sikit. Dan kau berhak dapat kejayaan tu. One day, insyaAllah :')

Bila lah aku nak fikir jauh macam kau nie? Aku sendiri tak tau bila. Makin lama makin matang tapi aku tak da pengalaman dalam hal macam nie. Mungkin kita tak da jodoh untuk mengenali antara satu sama lain, biar la takdir menentukan segala gala nye dan aku redha dengan apa yang berlaku sekarang.  

Aku pun dah nak sambung balik study aku, selama aku cuti sem kali nie. Cuti sem kali ini sangat aku akan rindu sebab macam macam yang berlaku dalam hidup aku. Macam macam yang berlaku dan sikit sikit mematangkan aku dan aku perlukan seseorang untuk membimbing aku dan insyaAllah. Aminnnnn ....

Terima kasih untuk segala nye :')

p/s : aku tau kau stalk entry aku. 




3 comments:

  1. xpe berusaha ja stt yg mampu! tumpu kat stdy ea...hekhek....slmt msuk stdy :p

    ReplyDelete
  2. @hairy : kamu ! terima kasih :')

    ReplyDelete
  3. sememangnya kite tak kan sedar kekurangan diri kita tu .. bersyukurlah andai ade yg menegur kita kerna dy nak yg terbaik dari kita .. gud luck syg :)

    ReplyDelete

feel free to comment :)