Nuffnang

Sunday, 8 September 2013

Say something

Assalamualaikum ...

Kat sini nak cakap satu benda je. 

Bukan ap yang kita buat semua akan diterima oleh semua orang. Tak kesah lah kita buat baik ke, budat jahat ke, bila orang dah tak suka memang kelaut lah jawabnya kan. Kadang2 aku tak paham apa yang kau tak puas hati lagi sebenarnya.

Sampai one day, aku malas nak layan perangai annoying kau tu. Lantak kau lah wei!




No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)