Nuffnang

Pages

Wednesday 13 November 2013

Aku

Assalamualaikum.

Aku seorang manusia yang lemah dari semua aspek, aku mohon dikuatkan Ya Allah. 
Tak kira dimana aku berada, aku mohon dikuatkan IMAN.

Aku berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk semua orang.
Aku perlukan seorang manusia yang dapat membimbing aku ke jalan yang lebih 
diredhai Allah.
Tapi 'dia' bukan diciptakan untuk aku yang sangat lemah.

Aku manusia yang masih belajar tentang kehidupan sebenar.
Masih samar tentang kehidupan.
Masih belajar untuk hidup di dunia.
Aku cuba untuk berdiri di kaki sendiri, ternyata aku perlukan 'dia'
tapi...

Aku masih orang yang sama yang kau kenal dulu.
Aku masih sabar dengan perangai kau yang 'annoying'
Aku masih lagi leka dengan duniawi, Ya Allah 
Aku berdoa kau sedarkan aku Ya Allah

Aku menunggu dan terus menunggu untuk kebagiaan kali ini.
Aku harapkan yang terbaik dari bakal imamku sendiri.
Aku akan berusaha untuk menjadi yang terbaik bagi imamku.
Aku inginkan dia dunia dan akhirat.
Aku berdoa semoga aku sendiri bahagia.

AMIN.

p/s: Langkawi maybe.





No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)