Nuffnang

Pages

Wednesday 13 November 2013

Life.

Assalamualaikum. 

Ape kabo lah blog nie kan. Kesah pulak lah kan. K. Tapi, lately nie aku busy dengan hal hal sebagai 
student. Baru diploma je pun, kalau dah tinggi lagi aku tak dapat bayangkan lah. 
Sampai satu masa aku lupa yang aku ada blog dan perlu diupdate. Apakah -.-

Maaf. Sediakan mata untuk membaca. dan sediakan sekali perasaan tu. 

K.
This week memang padat, dengan final exam. Tahun akhir nie macam macam perkara yang
membuatkan kadang kadang aku down gile. Aku tak pernah down yang mengakibatkan one day
aku MALAS nak buat semua mende. 
Bila kau dah belajar dalam kehidupan, kau akan faham apa yang aku rasa. 

Semester last, pelbagai suka dan duka aku berada dekat Ayer Molek Melaka. Macam tak percaye je, macam tak je, macam tak je. diploma aku hampir melabuhkan tirainya. *dush dush!* kau ingat lempang pipi tu tak sakit ke. K, bukan  mimpi. 

It's reality! 

Usia makin lama makin menaik. Tapi kau macam tak dengan umur tu. *bajet bagus*
Umur makin naik, aku harap pemikiran, mentality, physically sama macam umur! Aku berharap yang true man akan datang. K tetibe -.-


p/s: berlagak sangat tengok highland tower tu kan. kan dah berdouble penakot tu. k

p/s: 

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)