Nuffnang

Pages

Thursday 17 April 2014

Minggu ke dua belas dah habis

Assalamualaikum ...

Setelah dua belas minggu aku menjalani latihan industri, nasib ler masuk dalam scope course dip aku, kalau tak; rugi lah jika tak da kan. Actually, dip aku macam tak relate dengan kerja yang aku minta, but it's okay, pengalamankan. 

Dari minggu ke pertama till dua belas sekarang. Aku tak dapat bayangkan yang aku dah *hampir* selesai praktikal nie. Bayangkan aku tak penah nak expose pada dunia luar and now here I am baby. 

Okay nie sangat seronok. actually time minggu ke enam dan minggu ke dua belas aku baru nak update. Biasa lah kak bang, kak busy praktikal kat office nie haaa. Kau ingat aku menonong kat office? Imagine keja office *rutin harian cek email*

Jurutera meja tak pernah nak kemas, well! 


interview En Ungku to get 5%, hahaha *evil laugh*

pegawai-pegawai, jurutera-jurutera daerah

Bila dah berkenalan dengan staff, baru lah minda aku macam terbuka lah. Sangat. Kepada dunia luar especially. Imagine, dulu tak sangat. Aku dapat rasa masa sekarang lah aku nak grab peluang selambak mana, even nampak macam lambat. 

Act, dunia luar sangat mencabar dan aku sememangnya sangat tak kuat untuk menghadapi. Tapi aku percaya yang Allah akan bantu hambaNya. 

*sambung makan maggi cup tomyam En Ungku*

Act. Bila kerja sangat best bila environment sangat best, kita kena pandai adjust kerja kita macam mana. Orang disekeliling yang effect sebenarnya even nampak macam tak da kena mengena kan. 

*makan maggi nie ngantok lah


me with Lin. ho heahh!















to be continued...

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)