Nuffnang

Pages

Monday 19 May 2014

Minggu keduabelas dah berlalu

Assalamualaikum …


Setelah berminggu dan berbulan bertukar, aku masih biar entry nie didraft, sampai masa nak update kejap kejap kejap haaaa dah berdebu debu kahkah

Aku dah present final report untuk presentation aku, akhir bulan April, 24. Aku dah habis internship dekat PPD. Aku dah habis semua dan sekarang aku tak tau nak buat apa derr.

Okay setelah sekian lama aku tak berbicara, mari sini aku story habis okayyy.

Memula kan kak bang, cenggini sebenarnya…

Intern dekat PPD

Aku mula masuk 13 Jan dan tamat 4 April, so ambil masa tiga bulan macam tu kan. Act, tu pertama kali aku kerja, senang cerita social dengan public lah. Kau ingat senang nak handle bila nak makan, bila nak dapat kawan, denga sape aku kawan, aku nak kena report kat sape nie, aku nak lepak mane nie, dan lastly aku tawakal, lantak nak jadik apa sebab aku aku rasa aku boleh adapt situasi nie, dah besar kan, dah 21 kot tapi belom official. So, aku take it as challenger’s dalam dunia baru dunia keja.

text ucapan aku hafal sampai tersasul

Presentation final report industrial training

Aduhh nie satu hal juga, dah habis intern, kena lah ada report nya kan. Tu bukan masalahnya, tapi memang tak da masalah pun wei. Sebab take time juga nak deal denga lecturer aku, bila nak present, madam ade kat kolej tak, nak pegi dengan sape nie. K masalah lagi. Dengan izin yang maha Esa, aku drive ke Melaka ohh sayangku Melaka ahakss sendirian ye. Taka pa, aku dah biasa sensorang, sadisss nye sensorang hurmmm. Present as well macam biasa alhamdullilah.


Diploma
Bila habisnya presentation tu maksudnya aku dah habis diploma lah kan! Perghhh almost 3 tahun aku mendiplomakan diri ini. Sudah cukup diploma kah anda dan cepatnya masa berlalu ya Allah ~~




HEHEHE –




Bakal berlaku insyaAllah,…..


kelas menjahit selama ENAM bulan! Aku ishhh okay lah ibu ana join lah kelas jahit tu *padahal ahhhh tak da mood nak menjahit jahit* Entah sekali bila aku tengok kat insta shop nie perghhhh tetibe *joinlah kelas tu ana oi* aku dah berangan nak jahit perghhh perghh aku tak boleh bayang.








p/s: aku akan menggelabah apabila Lin pos kad kawen ke aku hiksss tapi katanya 3tahun lagi kan, so aku ada masa lagi kahkah

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)