Nuffnang

Pages

Friday 16 December 2011

LAST PART ( Saya rindu moment bersama Dia ^^ )





Saya sangat rindu akan semua kenangan yang telah kita lalui bersama ;’(

Saya harap ini bukan persahabatan yang berlandaskan perasaan simpati dari awak untuk saya ;’(

Saya harap awak jujur berkawan dengan saya ^^

Saya sangat bersyukur bila dapat berkawan dengan awak ^^

Thanks for being my friend

Saya kawan yang baik?

Saya bersyukur sebab kita dipertemukan ^^

Saya tahu yang berlaku nie sebab ada hikmahnya

Saya dan awak ada chemistry?

Saya ikhlas berkawan dengan awak

Saya dan awak dari dunia yang berbeza, awak lain dan saya lain

Saya cuba untuk menyelami dunia awak, awak?

Saya tau awak manja bila dengan saya, saya pon tak tau kenapa, tapi itu saya suka ^^ entahlah kenapa saya 
suka bila awak manja dengan saya, hikhik

Saya sokong apa yang awak buat


# sorry, no pic here :) #









THE END !! ~~~~~

No comments:

Post a Comment

feel free to comment :)